Op zoek naar dienstencheques elektronisch?

 
 
dienstencheques elektronisch
Hoe werkt het systeem van de dienstencheques in de praktijk? Werk.be.
U voert de volgende gegevens in: uw identificatienummer dat u van de onderneming krijgt, het soort activiteit, het aantal effectief gepresteerde uren. Deze informatie wordt rechtstreeks, elektronisch, ter beschikking gesteld van de erkende onderneming. U maakt gebruik van de jobtracker, een gratis mobiele applicatie om de prestaties te registreren. Indien de gebruiker geen vaste lijn of GSM heeft en u als werknemer geen gebruik kan maken van de jobtracker, kan de erkende onderneming de uitgevoerde prestaties manueel registreren. Indien u meer informatie wenst over de elektronische dienstencheques, kunt u de website van het uitgiftebedrijf raadplegen www.dienstencheques-vlaanderen.be.
Elektronische dienstencheques om diensten aan huis mee te betalen.
Na onze validatie max 5 werkdagen kun/moet je de dienstencheques bevestigen binnen 4 dagen in je persoonlijke zone op de Sodexo-website. Pas daarna worden ze in mindering gebracht. Je ontvangt van Sodexo een login en paswoord om jouw elektronische portefeuille in je persoonlijke zone op www.dienstencheques.sodexo.be te beheren. De poetshulp kan huishoudhulp zijn/haar gewerkte uren registreren via de gratis mobiele applicatie Job Tracker by Sodexo. De applicatie is een alternatief voor het elektronisch inbellen van de prestaties.
En waarom niet overschakelen naar de elektronische dienstencheques? Dienstencheques.
Vink de optie Elektronisch aan in de rubriek Veranderen van betaalmiddel. Bewaar de aanpassing van het betaalmiddel door te klikken op Opslaan onderaan de pagina. Nadat deze 5 stappen doorlopen werden, wordt de wijziging van uw persoonsgegevens bevestigd via een boodschap in het groen, bovenaan de pagina. OPGELET: licht uw erkende onderneming in over de aanpassing van het betaalmiddel. Waarom overschakelen naar elektronische dienstencheques? Kiezen voor elektronische dienstencheques is kiezen voor gebruikersgemak en snelheid! Door de applicatie Dienstencheques by Sodexo, tot stand te brengen, vereenvoudigt Sodexo het gebruik van elektronische dienstencheques voor de gebruikers. Het beheer van de elektronische dienstencheque wordt intuïtief en snel.
Dienstencheques Vlaanderen.
Voor bijkomende informatie kan u de FOD Financi├źn contacteren op het nummer 02/572 57 57 normaal tarief. ELEKTRONISCH: u kan ook elektronische dienstencheques gebruiken die eenvoudiger en veiliger in gebruik zijn. Naast papieren dienstencheques bestaan er ook elektronische dienstencheques. Het bestelproces voor beide formaten is hetzelfde.
Beveiligde Zone voor de dienstencheques.
Deze site biedt u de mogelijkheid om informatie in verband met uw dienstencheques te beheren en op te volgen. Login Paswoord Paswoord bewaren. U heeft reeds een login, maar u bent uw paswoord vergeten? Mijn logingegevens opvragen. De vereiste configuratie.
Elektronisch Dienstencheques.
Naast papieren dienstencheques bestaan er ook elektronische dienstencheques. Het bestelproces voor beide formaten is hetzelfde. De elektronische dienstencheque is na bestelling sneller beschikbaar en eenvoudig in gebruik. Hieronder vindt u een kort overzicht van de belangrijkste verschillen tussen beide formaten dienstencheques.:
Elektronische dienstencheques aanvragen of bestellen.
Voor elektronische dienstencheques: na de prestatie belt de huishoudhulp in op het gratis nummer van Sodexo om het aantal dienstencheques te laten valideren. Jij ontvangt altijd eerst een mail waarin staat hoe je de elektronische cheques kan bevestigen voordat ze in mindering gebracht worden van je saldo.
Elektronische dienstencheques Gebruikers Vlaanderen.
STAP 3: BESTEL UW ELEKTRONISCHE DIENSTENCHEQUES. Schrijf een veelvoud van 9 of 10 over op het rekeningnummer BE41 0017 7246 2610. Een bestelling dient altijd minstens 10 cheques te bevatten. Online betaling via Mijn dienstencheques beheeren. Wat is een gebruikersnummer?

Contacteer ons